Rozpoczęcie Sezonu 2014 - informacje szczegółowe

Termin: 29-30 marzec 2014 r.

Lokalizacja: Hotel-Restauracja ''LAGUNA'' nad Małym Zalewem Pławniowickim link: http://www.hotel-laguna.pl/  - GPS( 50º23'25"N, 18º30'3"E ). Uczestnicy Zakończenia 2013 to już wiedzą, a wówczas nieobecni się dowiedzą - mogą oczekiwać tylko najlepszego: jedzenia, warunków, atmosfery oraz przyjęcia ze strony Organizatorów i personelu Hotelu.

Program przewiduje:

Sobota 29 marca 2014-03-29

  1. przed południem - akcja nurkowa na Pławniowicach w ramach KAN – czas rozpoczęcia i in. szczegóły na stronie klubowej i odrębnej informacji organizującego nurkowanie. W ramach akcji oczywiście grill i takie tam … „nieformalne zajęcia towarzyskie”
  2. ok. 14:00 - Przyjazd do Hotelu i zakwaterowanie ok. 20-30 osób, zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych. Pokojów jest 20 i taka jest nasza „rezerwa frekwencyjna”
  3. ok. 15:00 – obiad – niespodzianka. Ostatnio „szczęki nam opadły”
  4. ok. 19:00 – uroczysta kolacja w formie biesiadnej (cytat z oferty Hotelu; czy bardziej uroczysta czy bardziej biesiadna zależy od nas, ale tak „na czuja” to raczej to drugie ;) )

Planowane menu na kolację: Żurek po staropolsku, kiełbaska, karczek po marynarsku – peklowany, szaszłyki, oscypek z żurawiną, plater wyrobów staropolskich, deska serów, smalec z dziczyzną, chleb 5-cio kg na zakwasie, kawa, herbata bez ograniczeń, 2 piwa, woda mineralna niegazowana bez ograniczeń

Trunki we własnym zakresie, uwzględnijcie proszę ww. dwa piwa oraz Żywca lanego w cenie 3,70 PLN/0,5 l. Standardowo piwo lane w LAGUNIE - od 6 do 9 zł za 0,5 litra.

Niedziela 30 marca 2014-03-30

 7:00 – 10:00 – śniadanie w cenie doby – bufet. Piwo już w ww. cenie standardowej (sorki, ale nikt nie lubi poniedziałków ;)).

Koszt:

  1. 150 PLN od osoby (obiad w sobotę, kolacja, nocleg w pokojach dwuosobowych i śniadanie w niedzielę).
  2. Ze względu na konieczność podania ilości osób w celu przygotowania posiłków zgłoszenie wraz ze wpłatą zaliczki w kwocie 50 PLN przyjmowane jest do 20 marca br. (poniżej namiary kontaktowe - proszę dzwonić w razie wątpliwości).
  3. Wpłaty zaliczek będą przyjmowane:

- na rachunek bankowy (proszę o info na mój mail o dokonanej wpłacie):

Romuald Kociński

96-10600076-0000300002376254

z adnotacją „Zaliczka na Rozpoczęcie Sezonu 2014”

- gotówką na basenie oraz zebraniach klubowych (na ręce Prezesa lub Organizatorów)

4.   Dopłata do pełnej kwoty należności – po przybyciu do Hotelu. Piwo będzie rozliczane według „indywidualnego zużycia”.

Chętni proszeni są o rezerwowanie sobie czasu w podanym terminie i jak najszybsze zgłaszanie się na mail'a: mi_fil@poczta.onet.pl

Czasu na zgłoszenie wbrew pozorom nie za dużo, więc polecam w razie wątpliwości kontakt z Organizatorami. W szczególności dotyczy to sytuacji nietypowych, cokolwiek to znaczy :)

Organizatorzy: niżej podpisany (mi_fil@poczta.onet.pl tel. 666 717 536 ) Maciek Waliński (maciej.walinski@tauron-pe.pl tel. 506 006 463) lub Antek Witwicki (foto@fototoni.pl).

Proszę zabranie nośników zdjęć i filmów w formatach powszechnie akceptowanych przez komputer PC. A najlepiej własnego laptopa - choćby jako rezerwy dla sprzętu, który dostarczą organizatorzy.

W imieniu Organizatorów

Michał Filipów