Obóz - w słowniku Kalmarowców pozycja szczególna. Miała swoje lata wielkie, lata mniej wybitne - ale stanowi jeden z podstawowych elementów życia klubowego. Elementem decydującym o charakterze obozu jest ilość osób szkolonych. Formuła dosyć luźnego, aczkolwiek zorganizowanego i uporządkowanego co do rozkładu dnia zjazdu członków i sympatyków AKP Kalmar sprawdza sie od ponad pięćdziesięcu lat i pewnie będzie trwać lata kolejne bez zasadniczych zmian. Zgódźmy się - czy ktoś ma zamiar zrobić z piramid w Gizie galerię handlową ...

Spotkanie wyjazdowe AKP Kalmar 2022r

Drodzy Klubowicze oraz Sympatycy AKP Kalmar,

Tradycyjnie już, wyjazdowe spotkanie klubowiczów oraz sympatyków klubu AKP Kalmar odbędzie w dniach 

3.07-16.07.2022r nad Jeziorem Wuksniki (GPS 53.973909, 20.103465 skręcając z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo w dół do jeziora, na skrzyżowaniu o wsp. GPS 53.980993 20.109666).

Deklarację uczestnictwa oraz deklarowany okres pobytu należy zgłaszać na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie do : Zbigniew Zaidel, tel. 603 974 050.

UWAGA - WAŻNE !

Z powodu ograniczonej przestrzeni transportowej, w tym roku nie ma możliwości transportu rowerów przez AKP Kalmar.

 

Warunki odpłatności i uczestnictwa są następujące:

Klubowicze (definicja tutaj) - 65 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.

Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie - odpowiednio 70 PLN

Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 80 PLN

Dziecko 3-12 – 25 PLN

Dziecko 13-16 – 45PLN

Zgodnie z tradycją lat poprzednich, udział w wyjazdowym spotkaniu zakłada uczestnictwo

w pracach związanych z codzienną organizacją dnia obozowego przez uczestników wyjazdu.

Obóz 2021

W terminie 4 - 17 lipiec odbył się klubowy obóz nurkowy nad Jeziorem Wuksniki.

Oprócz zajęć nurkowych, obozowicze zwiedzali okolice na rowerach, spędzali miło czas przy ognisku i na zmiany pełnili obozowe warty.

Pogoda nie była dla nas zbyt łaskawa, kilka razy silnie padało, a raz nawet przez obóz przeszła nawałnica, pustosząc część obozowego ekwipunku.

Czytaj więcej: Obóz 2021

Pakowanie sprzętu na wyjazdowe spotkanie AKP Kalmar 2021r

Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów (w tej kolejności) na transport planujemy w najbliższy piątek tj. 2 lipca 2021r o godzine 18:00.

Chętnych do pomocy i podwózki tego czy owego - po uzgodnieniu z Wiśnią czy podwózka jest możliwa, jako że przestrzeni ładunkowej jest taka jak w roku poprzednim - serdecznie zapraszamy do siedziby Klubu na Wydziale Budownictwa, wejście od podwórka.

UWAGA !!!

W pierwszej kolejności pakujemy sprzęt klubowy, butle, balast a nastepnie graty prywatne zapakowane "na miękko".

Rozładunek transportu Wuksniki 2021

Rozładunek transportu z wyjazdowego spotkania klubowiczów i sympatyków AKP Kalmar odbędzie się w poniedziałek 19.07.2021r o godzinie 18.00 w siedzibie klubu przy Politechnice Śląskiej. Wszyscy zainteresowani odbiorem swoich "gratów" oraz pomocą przy rozładunku sprzętu klubowego proszeni są o punktualne przybycie.

Spotkanie wyjazdowe AKP Kalmar w 2021r

Drodzy Klubowicze oraz Sympatycy AKP Kalmar,

tegoroczne wyjazdowe spotkanie klubowiczów oraz sympatyków klubu AKP Kalmar odbędzie w dniach 4.07-18.07.2021r nad Jeziorem Wuksniki (GPS 53.973909, 20.103465 skręcając z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo w dół do jeziora, na skrzyżowaniu o wsp. GPS 53.980993 20.109666).

Jak wszystkim wiadomo zmagamy się z pandemią wirusa SARS-CoV-2 więc, wyjazdowe spotkanie przebiegać będzie zgodnie ze wszystkimi wymogami związanymi z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Deklarację uczestnictwa oraz deklarowany okres pobytu należy zgłaszać na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie do : Barbara Walawska, tel. 601 481 505.

UWAGA - WAŻNE ! Zgodnie z tradycją lat poprzednich, udział w wyjazdowym spotkaniu zakłada uczestnictwo w pracach związanych z codzienną organizacją dnia.

Warunki odpłatności i uczestnictwa są następujące:

Klubowicze (definicja tutaj- 55 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.

Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie - odpowiednio 60 PLN

Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 70 PLN

Dziecko 3-12 – 20 PLN

Dziecko 13-16 – 40PLN