Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i rzeczy prywatnych
(w tej kolejności) na transport planujemy w piątek tj. 30 czerwca 2023r o godzine 18:00.
Chętnych do pomocy i podwózki tego czy owego - po uzgodnieniu czy podwózka jest możliwa, jako że przestrzeni ładunkowej jest taka jak w co roku - serdecznie zapraszamy do siedziby Klubu
na Wydziale Budownictwa, wejście od podwórka.
UWAGA !!!
W pierwszej kolejności pakujemy sprzęt klubowy, butle, balast a nastepnie rzeczy prywatne zapakowane "na miękko".
I tym razem nie pakujemy rowerów na transport klubowy !!!
Drodzy Klubowicze oraz Sympatycy AKP Kalmar,
Tradycyjnie już, wyjazdowe spotkanie klubowiczów oraz sympatyków klubu AKP Kalmar odbędzie w dniach
2.07-15.07.2023r nad Jeziorem Wuksniki (GPS 53.973909, 20.103465 skręcając z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo w dół do jeziora, na skrzyżowaniu o wsp. GPS 53.980993 20.109666).
Deklarację uczestnictwa oraz deklarowany okres pobytu należy zgłaszać na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie do : Katarzyny Walawskiej, tel. 609 956 665.
UWAGA - WAŻNE !
Z powodu ograniczonej przestrzeni transportowej, również w tym roku nie ma możliwości transportu rowerów przez AKP Kalmar.
Warunki odpłatności i uczestnictwa są następujące:
Klubowicze (definicja tutaj) - 70 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie - odpowiednio 75 PLN
Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 85 PLN
Dziecko 3-12 – 25 PLN
Dziecko 13-16 – 50 PLN
Ww opłaty będą przyjmowane na miejscu spotkaniw w gotówce.
Zgodnie z tradycją lat poprzednich, udział w wyjazdowym spotkaniu zakłada uczestnictwo
w pracach związanych z codzienną organizacją dnia obozowego przez uczestników wyjazdu.