AKP Kalmar ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja - szukaj

Nawigacja

  • Szkolenia
  • Cookies

Szukaj

Logo
Jesteś tutaj: Aktualności

Rozładunek transportu Wuksniki 2021

Rozładunek transportu z wyjazdowego spotkania klubowiczów i sympatyków AKP Kalmar odbędzie się w poniedziałek 19.07.2021r o godzinie 18.00 w siedzibie klubu przy Politechnice Śląskiej. Wszyscy zainteresowani odbiorem swoich "gratów" oraz pomocą przy rozładunku sprzętu klubowego proszeni są o punktualne przybycie.

Pakowanie sprzętu na wyjazdowe spotkanie AKP Kalmar 2021r

Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów (w tej kolejności) na transport planujemy w najbliższy piątek tj. 2 lipca 2021r o godzine 18:00.

Chętnych do pomocy i podwózki tego czy owego - po uzgodnieniu z Wiśnią czy podwózka jest możliwa, jako że przestrzeni ładunkowej jest taka jak w roku poprzednim - serdecznie zapraszamy do siedziby Klubu na Wydziale Budownictwa, wejście od podwórka.

UWAGA !!!

W pierwszej kolejności pakujemy sprzęt klubowy, butle, balast a nastepnie graty prywatne zapakowane "na miękko".

Spotkanie wyjazdowe AKP Kalmar w 2021r

Drodzy Klubowicze oraz Sympatycy AKP Kalmar,

tegoroczne wyjazdowe spotkanie klubowiczów oraz sympatyków klubu AKP Kalmar odbędzie w dniach 4.07-18.07.2021r nad Jeziorem Wuksniki (GPS 53.973909, 20.103465 skręcając z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo w dół do jeziora, na skrzyżowaniu o wsp. GPS 53.980993 20.109666).

Jak wszystkim wiadomo zmagamy się z pandemią wirusa SARS-CoV-2 więc, wyjazdowe spotkanie przebiegać będzie zgodnie ze wszystkimi wymogami związanymi z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Deklarację uczestnictwa oraz deklarowany okres pobytu należy zgłaszać na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie do : Barbara Walawska, tel. 601 481 505.

UWAGA - WAŻNE ! Zgodnie z tradycją lat poprzednich, udział w wyjazdowym spotkaniu zakłada uczestnictwo w pracach związanych z codzienną organizacją dnia.

Warunki odpłatności i uczestnictwa są następujące:

Klubowicze (definicja tutaj) - 55 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.

Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie - odpowiednio 60 PLN

Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 70 PLN

Dziecko 3-12 – 20 PLN

Dziecko 13-16 – 40PLN

Strona 19 z 23

  • start
  • poprz.
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • nast.
  • koniec

Menu główne

  • Aktualności - czyli START
  • Akcje nurkowe
  • Imprezy towarzyszące
  • Informacje Zarządu
  • AKP Kalmar
  • Szkolenie
  • Basen
  • Obóz
  • Galeria
  • Deklaracja członkowska
  • Statut
  • Kontakt

Stworzone dzięki Joomla!®