Obóz - w słowniku Kalmarowców pozycja szczególna. Miała swoje lata wielkie, lata mniej wybitne - ale stanowi jeden z podstawowych elementów życia klubowego. Elementem decydującym o charakterze obozu jest ilość osób szkolonych. Formuła dosyć luźnego, aczkolwiek zorganizowanego i uporządkowanego co do rozkładu dnia zjazdu członków i sympatyków AKP Kalmar sprawdza sie od ponad pięćdziesięcu lat i pewnie będzie trwać lata kolejne bez zasadniczych zmian. Zgódźmy się - czy ktoś ma zamiar zrobić z piramid w Gizie galerię handlową ...

Obóz letni AKP Kalmar od 7 do 21 lipca 2018 - Jezioro Wuksniki

Szanowni Zainteresowani,

jak Zainteresowanym wiadomo, tegoroczny obóz klubowy odbędzie się w dniach od 7 do 21 lipca nad Jeziorem Wuksniki ( GPS 53.973909, 20.103465  -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska, skęcając z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo w dół do jeziora, na skrzyżowaniu o wsp. GPS 53.980993  20.109666   -  tutaj mapka). Odpowiedzialnym i pełnomocnym za obóz jest Zibi Zajdel.

Deklaracją uczestnictwa będzie wpłata 25% należności za deklarowany okres pobytu, dokonana na poniżej podany rachunek do dnia 18 czerwca (poniedziałek). Od ilości osób uzależniamy m.in. wybór transportu, więc proszę ten termin potraktowac powaznie.

UWAGA - WAŻNE ! Zgodnie z tradycją klubową, udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu do tej pory z tego powodu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.

Warunki odpłatności i uczestnictwa są następujące:

Czytaj więcej: Obóz letni AKP Kalmar od 7 do 21 lipca 2018 - Jezioro Wuksniki

PAKOWANIE NA OBÓZ - PIĄTEK 17:00

Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów na transport planujemy na najbliższy piątek na godzinę17:00.

Żeby było sprawnie, prosimy wszystkich chcących pomóc oraz samych zainteresowanych transportem ich betów na obóz o przybycie ok. 16:45- 17:00 pod bramę 2 Wydziału Budownictwa Pol. Śl., czyli wejście do Klubu "od podwórka". Parkować samochody prosimy nie bezpośrednio pod Klubem, bo i tak Was przegonimy, żeby TIR mógł podjechać pod wejście do budynku. Proszę pamiętać, że pierwszeństwo załadunku ma sprzęt klubowy, a nadawane na transport pakunki muszą byc opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. NO I PROSIMY O NIEPRZEŁADOWYWANE SKRZYŃ, JEŻELI KTOŚ TAKOWE PRZYGOTUJE - SKRZYNIA/PAKUNEK MUSI WAŻYĆ TYLE, ŻEBY DWÓCH NORMALNYCH LUDZI JĄ PODNIOSŁO I UNIOSŁO. PRZECIĄŻONE OPAKOWANIA NADAWCA BĘDZIE SOBIE WNOSIŁ SAM. A MY BĘDZIEMY KIBICOWAĆ JEGO WYSIŁKOM. Wszelkie pytania prosimy kierować do kierownika obozu.

 

Bulba

MIchał

Obóz - pakowanie - najbliższy piątek 1 lipca

Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów na transport planujemy na najbliższy piątek na godzinę 1800.

Żeby było sprawnie, prosimy wszystkich chcących pomóc oraz samych zainteresowanych transportem ich betów na obóz o przybycie ok. 1745-1800 pod bramę 2 Wydziału Budownictwa Pol. Śl., czyli wejście do Klubu "od podwórka". Parkować samochody prosimy nie bezpośrednio pod Klubem, bo i tak Was przegonimy, żeby TIR mógł podjechać pod wejście do budynku. Proszę pamiętać, że pierwszeństwo załadunku ma sprzęt klubowy, a nadawane na transport pakunki muszą byc opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. NO I PROSIMY O NIEPRZEŁADOWYWANE SKRZYŃ, JEŻELI KTOŚ TAKOWE PRZYGOTUJE - SKRZYNIA/PAKUNEK MUSI WAŻYĆ TYLE, ŻEBY DWÓCH NORMALNYCH LUDZI JĄ PODNIOSŁO I UNIOSŁO. PRZECIĄŻONE OPAKOWANIA NADAWCA BĘDZIE SOBIE WNOSIŁ SAM. A MY BĘDZIEMY KIBICOWAĆ JEGO WYSIŁKOM. Wszelkie pytania prosimy kierować do kierownika obozu, Karoliny Walawskiej - tel. 667 367 360

W imieniu kierownictwa wycieczki - Michał

Obóz letni AKP Kalmar od 2 do 15 lipca 2017 - J. Piłakno k. Mrągowa

Kochani,

po krótkich negocjacjach stało się: Zbyszek Zajdel postanowił zadebiutować w roli Kierownika Obozu. Ela Pani zaopatrzy za to obóz we wszystko jako Zaopatrzeniowiec. Powodzenia :).

Warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno  w terminie 2 - 15 lipca 2017 roku - ( GPS 53.780889,21.169417 -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) są następujące:

  1. Klubowicze (definicja tutaj) - 560 PLN za cały obóz (14 dni) bądź 40 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
  2. Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie, kursanci szkolący się na obozie - odpowiednio 630/45 PLN
  3. Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 700/50 PLN
  4. Stawki dla dzieci

 

  cały obóz (PLN) dniówka (PLN)
Dziecko 0-7* 140 10
Dziecko 8-12 280 20
Dziecko 13-15 420 30

wiążący jest ukończony wiek w momencie przybycia na obóz

 

Wpłaty na rachunek klubowy z adnotacją "Obóz ...(wpisujemy osoby i okres pobytu) ..":

AKP Kalmar  Klub Sportowy, ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice

Bank Pekao S.A. O/Zabrze, nr rach

47 1240 4849 1111 0010 6440 8818

UWAGA - WAŻNE ! Wzorem lat ubiegłych ustaliliśmy, że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.

Prosimy też o zgłaszanie mailem dokonanego przelewu oraz :

-okresu pobytu,

-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),

-ilości dzieci (imię, wiek)

-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)

bezpośrednio kierownikowi obozu - Zibiemu Zajdlowi, tel. 603 974 050, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Za Zarząd

Michał Filipów

Obóz letni AKP Kalmar 3-16 lipca br.

Kochani,

Zarząd ustalił warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno  w terminie 3-16 lipca br. - ( GPS 53.780889,21.169417 -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) w sposób następujący:

  1. Klubowicze (definicja tutaj) - 560 PLN za cały obóz (14 dni) bądź 40 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
  2. Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie, kursanci szkolący się na obozie - odpowiednio 630/45 PLN
  3. Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 700/50 PLN
  4. Stawki dla dzieci podamy jak zwykle po otrzymaniu zgłoszeń, na podstawie których określona zostanie ilość osób niepełnoletnich na obozie. Nie przekroczą one 25 - 50% stawek dla osób dorosłych.

Deklaracją uczestnictwa będzie wpłata 25% należności za deklarowany okres pobytu osób dorosłych, dokonana na poniżej podany rachunek do dnia 13 czerwca (poniedziałek). Od ilości osób uzależniamy m.in. wybór transportu, więc proszę ten termin potraktowac powaznie.

Wpłaty na rachunek klubowy z adnotacją "Obóz letni AKP Kalmar ...(wpisujemy osoby i okres pobytu) ..":

AKP Kalmar  Klub Sportowy, ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice

Bank Pekao S.A. O/Zabrze, nr rach

47 1240 4849 1111 0010 6440 8818

UWAGA - WAŻNE ! Wzorem roku poprzedniego ustaliliśmy że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.

Prosimy też o zgłaszanie mailem dokonanego przelewu oraz :

-okresu pobytu,

-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),

-ilości dzieci (imię, wiek)

-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)

bezpośrednio kierownikowi obozu - Karolinie Walawskiej  tel. 667 367 360, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Za Zarząd

Michał Filipów