Obóz - w słowniku Kalmarowców pozycja szczególna. Miała swoje lata wielkie, lata mniej wybitne - ale stanowi jeden z podstawowych elementów życia klubowego. Elementem decydującym o charakterze obozu jest ilość osób szkolonych. Formuła dosyć luźnego, aczkolwiek zorganizowanego i uporządkowanego co do rozkładu dnia zjazdu członków i sympatyków AKP Kalmar sprawdza sie od ponad pięćdziesięcu lat i pewnie będzie trwać lata kolejne bez zasadniczych zmian. Zgódźmy się - czy ktoś ma zamiar zrobić z piramid w Gizie galerię handlową ...

Lokalizacja obozowiska

Lokalizacja obozowiska AKP Kalmar nad jeziorem Wuksniki.

  

Obozowisko: GPS 53.973909, 20.103465 

Zjazd z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo GPS 53.980993  20.109666

 

Mapka:

Wuksniki - lokalizacja obozu

 

 

 

Obóz letni AKP Kalmar od 7 do 21 lipca 2018 - Jezioro Wuksniki

Szanowni Zainteresowani,

jak Zainteresowanym wiadomo, tegoroczny obóz klubowy odbędzie się w dniach od 7 do 21 lipca nad Jeziorem Wuksniki ( GPS 53.973909, 20.103465  -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska, skęcając z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo w dół do jeziora, na skrzyżowaniu o wsp. GPS 53.980993  20.109666   -  tutaj mapka). Odpowiedzialnym i pełnomocnym za obóz jest Zibi Zajdel.

Deklaracją uczestnictwa będzie wpłata 25% należności za deklarowany okres pobytu, dokonana na poniżej podany rachunek do dnia 18 czerwca (poniedziałek). Od ilości osób uzależniamy m.in. wybór transportu, więc proszę ten termin potraktowac powaznie.

UWAGA - WAŻNE ! Zgodnie z tradycją klubową, udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu do tej pory z tego powodu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.

Warunki odpłatności i uczestnictwa są następujące:

Czytaj więcej: Obóz letni AKP Kalmar od 7 do 21 lipca 2018 - Jezioro Wuksniki

Obóz letni AKP Kalmar od 2 do 15 lipca 2017 - J. Piłakno k. Mrągowa

Kochani,

po krótkich negocjacjach stało się: Zbyszek Zajdel postanowił zadebiutować w roli Kierownika Obozu. Ela Pani zaopatrzy za to obóz we wszystko jako Zaopatrzeniowiec. Powodzenia :).

Warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno  w terminie 2 - 15 lipca 2017 roku - ( GPS 53.780889,21.169417 -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) są następujące:

  1. Klubowicze (definicja tutaj) - 560 PLN za cały obóz (14 dni) bądź 40 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
  2. Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie, kursanci szkolący się na obozie - odpowiednio 630/45 PLN
  3. Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 700/50 PLN
  4. Stawki dla dzieci

 

  cały obóz (PLN) dniówka (PLN)
Dziecko 0-7* 140 10
Dziecko 8-12 280 20
Dziecko 13-15 420 30

wiążący jest ukończony wiek w momencie przybycia na obóz

 

Wpłaty na rachunek klubowy z adnotacją "Obóz ...(wpisujemy osoby i okres pobytu) ..":

AKP Kalmar  Klub Sportowy, ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice

Bank Pekao S.A. O/Zabrze, nr rach

47 1240 4849 1111 0010 6440 8818

UWAGA - WAŻNE ! Wzorem lat ubiegłych ustaliliśmy, że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.

Prosimy też o zgłaszanie mailem dokonanego przelewu oraz :

-okresu pobytu,

-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),

-ilości dzieci (imię, wiek)

-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)

bezpośrednio kierownikowi obozu - Zibiemu Zajdlowi, tel. 603 974 050, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Za Zarząd

Michał Filipów

PAKOWANIE NA OBÓZ - PIĄTEK 17:00

Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów na transport planujemy na najbliższy piątek na godzinę17:00.

Żeby było sprawnie, prosimy wszystkich chcących pomóc oraz samych zainteresowanych transportem ich betów na obóz o przybycie ok. 16:45- 17:00 pod bramę 2 Wydziału Budownictwa Pol. Śl., czyli wejście do Klubu "od podwórka". Parkować samochody prosimy nie bezpośrednio pod Klubem, bo i tak Was przegonimy, żeby TIR mógł podjechać pod wejście do budynku. Proszę pamiętać, że pierwszeństwo załadunku ma sprzęt klubowy, a nadawane na transport pakunki muszą byc opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. NO I PROSIMY O NIEPRZEŁADOWYWANE SKRZYŃ, JEŻELI KTOŚ TAKOWE PRZYGOTUJE - SKRZYNIA/PAKUNEK MUSI WAŻYĆ TYLE, ŻEBY DWÓCH NORMALNYCH LUDZI JĄ PODNIOSŁO I UNIOSŁO. PRZECIĄŻONE OPAKOWANIA NADAWCA BĘDZIE SOBIE WNOSIŁ SAM. A MY BĘDZIEMY KIBICOWAĆ JEGO WYSIŁKOM. Wszelkie pytania prosimy kierować do kierownika obozu.

 

Bulba

MIchał

Obóz - pakowanie - najbliższy piątek 1 lipca

Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów na transport planujemy na najbliższy piątek na godzinę 1800.

Żeby było sprawnie, prosimy wszystkich chcących pomóc oraz samych zainteresowanych transportem ich betów na obóz o przybycie ok. 1745-1800 pod bramę 2 Wydziału Budownictwa Pol. Śl., czyli wejście do Klubu "od podwórka". Parkować samochody prosimy nie bezpośrednio pod Klubem, bo i tak Was przegonimy, żeby TIR mógł podjechać pod wejście do budynku. Proszę pamiętać, że pierwszeństwo załadunku ma sprzęt klubowy, a nadawane na transport pakunki muszą byc opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. NO I PROSIMY O NIEPRZEŁADOWYWANE SKRZYŃ, JEŻELI KTOŚ TAKOWE PRZYGOTUJE - SKRZYNIA/PAKUNEK MUSI WAŻYĆ TYLE, ŻEBY DWÓCH NORMALNYCH LUDZI JĄ PODNIOSŁO I UNIOSŁO. PRZECIĄŻONE OPAKOWANIA NADAWCA BĘDZIE SOBIE WNOSIŁ SAM. A MY BĘDZIEMY KIBICOWAĆ JEGO WYSIŁKOM. Wszelkie pytania prosimy kierować do kierownika obozu, Karoliny Walawskiej - tel. 667 367 360

W imieniu kierownictwa wycieczki - Michał