Obóz - w słowniku Kalmarowców pozycja szczególna. Miała swoje lata wielkie, lata mniej wybitne - ale stanowi jeden z podstawowych elementów życia klubowego. Elementem decydującym o charakterze obozu jest ilość osób szkolonych. Formuła dosyć luźnego, aczkolwiek zorganizowanego i uporządkowanego co do rozkładu dnia zjazdu członków i sympatyków AKP Kalmar sprawdza sie od ponad pięćdziesięcu lat i pewnie będzie trwać lata kolejne bez zasadniczych zmian. Zgódźmy się - czy ktoś ma zamiar zrobić z piramid w Gizie galerię handlową ...

Obóz letni AKP Kalmar od 2 do 15 lipca 2017 - J. Piłakno k. Mrągowa

Kochani,

po krótkich negocjacjach stało się: Zbyszek Zajdel postanowił zadebiutować w roli Kierownika Obozu. Ela Pani zaopatrzy za to obóz we wszystko jako Zaopatrzeniowiec. Powodzenia :).

Warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno  w terminie 2 - 15 lipca 2017 roku - ( GPS 53.780889,21.169417 -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) są następujące:

  1. Klubowicze (definicja tutaj) - 560 PLN za cały obóz (14 dni) bądź 40 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
  2. Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie, kursanci szkolący się na obozie - odpowiednio 630/45 PLN
  3. Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 700/50 PLN
  4. Stawki dla dzieci

 

  cały obóz (PLN) dniówka (PLN)
Dziecko 0-7* 140 10
Dziecko 8-12 280 20
Dziecko 13-15 420 30

wiążący jest ukończony wiek w momencie przybycia na obóz

 

Wpłaty na rachunek klubowy z adnotacją "Obóz ...(wpisujemy osoby i okres pobytu) ..":

AKP Kalmar  Klub Sportowy, ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice

Bank Pekao S.A. O/Zabrze, nr rach

47 1240 4849 1111 0010 6440 8818

UWAGA - WAŻNE ! Wzorem lat ubiegłych ustaliliśmy, że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.

Prosimy też o zgłaszanie mailem dokonanego przelewu oraz :

-okresu pobytu,

-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),

-ilości dzieci (imię, wiek)

-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)

bezpośrednio kierownikowi obozu - Zibiemu Zajdlowi, tel. 603 974 050, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Za Zarząd

Michał Filipów

Obóz - pakowanie - najbliższy piątek 1 lipca

Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów na transport planujemy na najbliższy piątek na godzinę 1800.

Żeby było sprawnie, prosimy wszystkich chcących pomóc oraz samych zainteresowanych transportem ich betów na obóz o przybycie ok. 1745-1800 pod bramę 2 Wydziału Budownictwa Pol. Śl., czyli wejście do Klubu "od podwórka". Parkować samochody prosimy nie bezpośrednio pod Klubem, bo i tak Was przegonimy, żeby TIR mógł podjechać pod wejście do budynku. Proszę pamiętać, że pierwszeństwo załadunku ma sprzęt klubowy, a nadawane na transport pakunki muszą byc opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. NO I PROSIMY O NIEPRZEŁADOWYWANE SKRZYŃ, JEŻELI KTOŚ TAKOWE PRZYGOTUJE - SKRZYNIA/PAKUNEK MUSI WAŻYĆ TYLE, ŻEBY DWÓCH NORMALNYCH LUDZI JĄ PODNIOSŁO I UNIOSŁO. PRZECIĄŻONE OPAKOWANIA NADAWCA BĘDZIE SOBIE WNOSIŁ SAM. A MY BĘDZIEMY KIBICOWAĆ JEGO WYSIŁKOM. Wszelkie pytania prosimy kierować do kierownika obozu, Karoliny Walawskiej - tel. 667 367 360

W imieniu kierownictwa wycieczki - Michał

Obóz AKP Kalmar - pakowanie transportu na obóz

Załadunek transportu na obóz planujemy na 1730 w piątek za tydzień, tj. 3 lipca. Im więcej Was przybędzie tym szybciej nam pójdzie. Zapraszamy więc silnych duchem i ciałem do siedziby Klubu ok. godz. 1700. Podjazd będzie zablokowany ciężarówką, wiec proszę parkować z uwzględnieniem tego faktu. W razie pytań proszę o kontakt bezpośrednio z Romkiem Kocińskim 505 868 410.

Bulba

Michał

Obóz letni AKP Kalmar 3-16 lipca br.

Kochani,

Zarząd ustalił warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno  w terminie 3-16 lipca br. - ( GPS 53.780889,21.169417 -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) w sposób następujący:

  1. Klubowicze (definicja tutaj) - 560 PLN za cały obóz (14 dni) bądź 40 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
  2. Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie, kursanci szkolący się na obozie - odpowiednio 630/45 PLN
  3. Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 700/50 PLN
  4. Stawki dla dzieci podamy jak zwykle po otrzymaniu zgłoszeń, na podstawie których określona zostanie ilość osób niepełnoletnich na obozie. Nie przekroczą one 25 - 50% stawek dla osób dorosłych.

Deklaracją uczestnictwa będzie wpłata 25% należności za deklarowany okres pobytu osób dorosłych, dokonana na poniżej podany rachunek do dnia 13 czerwca (poniedziałek). Od ilości osób uzależniamy m.in. wybór transportu, więc proszę ten termin potraktowac powaznie.

Wpłaty na rachunek klubowy z adnotacją "Obóz letni AKP Kalmar ...(wpisujemy osoby i okres pobytu) ..":

AKP Kalmar  Klub Sportowy, ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice

Bank Pekao S.A. O/Zabrze, nr rach

47 1240 4849 1111 0010 6440 8818

UWAGA - WAŻNE ! Wzorem roku poprzedniego ustaliliśmy że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.

Prosimy też o zgłaszanie mailem dokonanego przelewu oraz :

-okresu pobytu,

-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),

-ilości dzieci (imię, wiek)

-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)

bezpośrednio kierownikowi obozu - Karolinie Walawskiej  tel. 667 367 360, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Za Zarząd

Michał Filipów

Obóz letni AKP Kalmar 05-18 lipca 2015 - opłaty, zasady ogólne

Kochani,

Zarząd ustalił warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno (5-18 lipca br. - GPS 53°46'51.2"N 21°10'09.9"E - lub 53.780889,21.169417 -  wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) w sposób następujący:

  1. Dorośli KLUBOWICZE (def. tutaj), ich rodziny oraz studenci bez względu na status członkowski w AKP Kalmar (ważna legitymacja) – STAWKI GWARANTOWANE:
    1. Wpłacający za cały okres obozu – 600 PLN
    2. Wpłacajacy za krótsze okresy pobytu, również po przybyciu na obóz – 45 PLN za każdy rozpoczęty dzień pobytu.
  2. Pozostali dorośli :
    1. Wpłacający za cały okres obozu – 700 PLN
    2. Wpłacający za krótsze okresy pobytu, również po przybyciu na obóz – 50 PLN za każdy rozpoczęty dzień pobytu
  3. Stawki dla dzieci podamy po otrzymaniu zgłoszeń, na podstawie których określona zostanie ilość osób niepełnoletnich na obozie. Nie przekroczą one 25 - 50% stawek dla osób dorosłych.

Konto do wpłaty: Romuald Kociński 96-10600076-0000300002376254

UWAGA - WAŻNE ! Ustaliliśmy również, że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Na chwilę obecną przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni. Zasady szczegółowe - na obozie :).

Prosimy o zgłaszanie :

-okresu pobytu,

-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),

-ilości dzieci (imię, wiek)

-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)

bezpośrednio kierownikowi obozu - R. Kocińskiemu tel. 505 868 410

Za Zarząd

Michał Filipów